Sådan håndteres Snack Angreb på Paleo Diet

Snacks er en del af livet og på alle sund kost, du får at vide, at spise noget hvert par timer. Det er meget rigtigt, hvis du følger den Paleo Diet. Problemet er at finde ud af, hvad til snack på. Du skal have snacks, der er hurtige og nemme at tilberede og som passer ind i principperne i Paleo kost.
En let snack at forberede sig på forhånd er skåret grøntsager. Dette kan omfatte selleri sticks, gulerodsstænger, agurker, radiser og cherrytomater. Plus du kan tjene det med et lavt kalorieindhold dip eller dressing. Denne type snack er perfekt, når du er hjemme i weekenden. Eller det kan være forberedt i god tid og pakket til arbejde eller skole.
Æg er en anden egnet snack valg for alle på Paleo Diet. Du kan forberede dem så hårdt kogt æg, skiver af frittata eller som æg boller.
Frugt er en hurtig og enkel snack til at forberede. Vælg bær, skiver af appelsiner, æbler og grapefrugt. Disse er nemme at pakke, hvis du har brug for at tage din snack med dig så godt.

weightloss
Små mængder af nødder og frø kan pakkes i små beholdere og dukkede i tasken. De er nemme at spise, uanset hvor du er plus fuld af næringsstoffer, der hjælper dig med at få igennem en travl morgen. Da nødder er højere i kalorier, kan det være bedst at spise dem som en mid formiddag snack. Ved at spise nødder tidligt på dagen din krop har masser af tid til at brænde fra kalorier.
Sidesten kødstykker eller skaldyr er vidunderlige snack valg. Bare terninger dem op i stykker natten før og placere dem i en lille beholder. Ved at spise sidesten kød du tilføjer protein til din kost, som vil give dig energi i løbet af dagen.
Kylling eller kalkunbryst i tern eller skiver gør en god snack valg. Så gør tunfiskekonserves, pillede rejer og skiver af sidesten farsbrød eller frikadeller.
Når man har grøntsager eller kød som en snack er det rart at spise dem med en dypning sauce. Nogle gode saucer til at bruge, der ikke vil påvirke din Paleo Diet er salsa, møtrik Butters, pesto saucer og guacamole.
Når du kommer ind i vanen med at gøre snacks, der falder i tråd med Paleo kost principper vil du ikke være tabt for hvad at spise. I stedet vil du have tonsvis af valg, som er sunde og smager vidunderligt.
Husk at spise snacks er et godt sunde valg, og du bør forsøge ikke at gå mere end 4 timer uden at have en form for snack. Nu vil du ikke behøver at bekymre sig om, hvad snack at gøre.

Advertisements

I hvilket omfang kan vægttab Konkurrence hjælpe børn

Fedme blandt børn er stigende i mange lande i verden. De fleste sundhedsydelser specialister mene, at børn skal afsætte mindst en time hver dag for nogle strenge fysiske øvelser. Men faktum er nutidens børn sidde foran fjernsynet eller forkæl dig selv med videospil eller surfe på internettet i timevis uden ende.

Børnene ilde gør vægttab øvelser og den eneste måde at lokke dem i fysisk anstrengelse er at gøre tingene spændende for dem. En fantasifuld måde at motivere børn til at gøre fysiske øvelser er at organisere en udendørs spil eller nogle andre vægttab konkurrence blandt overvægtige børn. Konkurrencen i vægttab vil hjælpe børn indse, hvor hårdt arbejde kan være givende og hvordan arbejder sammen med andre børn kan være spændende.
Men før der iværksættes en sådan konkurrence, er det klogt at have dit barn undersøgt af en børnelæge at kende hans / hendes nøjagtige helbredstilstand og hvilken form for fysisk aktivitet er sikkert for barnet. Det er også nødvendigt at afgøre, hvor meget overvægt dit barn har brug for at kaste og tempoet i vægttab.

Børn er fræk og gøre en masse fjoller rundt. Enhver sund konkurrence i vægttab vil helt sikkert disciplin og motivere dem.

Der er en konkurrencedygtig ånd i hver enkelt af os og børn er ingen undtagelse. Børn, som voksne, er glad for outperforme hinanden. Så vil enhver sund konkurrence sikkert bringe det bedste ud af alle børn, og de vil blive motiveret til at gøre øvelserne regelmæssigt og bo i kapløbet.

Men som alle børn i en batch bliver nødt til at miste anderledes quantum af vægt, bør vægttab konkurrence mere fantasifuldt organiserede og ikke på grundlag af hvem mister mere vægt. Længerevarende fysisk øvelser afskrækkes for børn, og der bør derfor ikke være nogen konkurrence på hvilken barn gør øvelserne for de længste timer.

Mange sundhedspleje specialister argumentere imod vægtløftning træning for børn. Det siges, at børn i deres voksende år gennemgår delikat knogleudvikling. Men hvis du er tilbøjelig til at lade dit barn løfte vægte, så sørg for, at sikkerhedskravene, herunder korrekt teknik og passende udvælgelse vægt nøje følges.

Det er tilrådeligt at afholde en konkurrence i vægtløftning for børn. Igen konkurrence kan ikke være den rigtige vej som hvert barn skal deltage i en række forskellige alderssvarende fysiske aktiviteter på daglig basis. Dog er styrketræning med vægte for børn i sene teenageår ikke længere modløs. Små børn under 12 år kan sikkert være bedre stillet løbe rundt og spille boldspil end at løfte vægte.

Følgende retningslinjer vil være nyttigt for udviklingen vægttab programmer for børn:
Sikre barnet tager nok mad og væske før hvert træningspas.
Der bør være en ordentlig varm op øvelser før påbegyndelse øvelserne.

To sæt til hver øvelse er formentlig nok til yngre børn, og det bør minimere kedsomhed så godt.
Organiser højst ti øvelser afhængigt af alder, fitness og modenhed niveauer.
nøje overvågning og vejledning er afgørende lest barnet bliver skadet.
Workout øvelser hver anden dag, kan være tilstrækkelige til børn, som de har brug for mindst en dag i mellem sessioner til nyttiggørelse fra muskelømhed.
Gør træning sessioner spændende ved at indføre nogle spil og musik.